جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید خرداد 94

اس ام اس های جدید و بسیار جالب 94

عکس و شعرهای عاشقانه کوتاه

با اهمیت ندادن به مردم به جاى قانع کردنشان ،
در وقت و انرژى صرفه جویى کنید :|
  
_
_
_

من وقتی امتحان میدم
به تنهایی معدل کلاس رو دو سه نمره میارم پایین ! J

_
_
_

ﺧﺴﺘﻪ ﺍﻭﻧــﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﮐﻪ ﺧـﻮﺍﺑــﯿــﺪﻩ ﺍﻭﻧـــﯿـــﻪ ﮐﻪ ﻧـﻤـﯿـﺘـﻮﻧـﻪ
ﺑـﺨــﻮﺍﺑــﻪ …:|

_
_
_

از بین خواننده ها فقط قمرالملوک وزیری و مرحوم هایده برای این جام جهانی آهنگ بیرون ندادن :|

.
.

ﺗﻮﻟﻪ ﺳﮓ ﯾﻪ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﮕﯽ ﻧﻪ، ﻫﻤﯿﻦ 4 ﺗﺎ ﺍﺳﺘﺨﻮﻥ ﺭﻭ ﺗﻮ ﺩﻫﻨﺖ
ﺧﻮﺭﺩ ﻣﯿﮑﻨﻤﺎ . 28 ﺳﺎﻟﺘﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺧﻮﺩﺕ ﻏﺬﺍ ﺑﺨﻮﺭ ﺧﺎﮎ ﺑﺮ ﺳﺮ
( …….) موقع ﻏﺬﺍ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﻪ pou :|


.
.

استامینوفن هم بچه خوبیه کارش بد نیست فقط انقد ژلوفنو زدن تو سرش عقده ای شده :|

.
.

یادش بخیر یه زمانی اسمِ تابستون میومد یاده گیلاسو هندونه و… اینا میوفتادم.

الان ساپورت همه چیو عوض کرده :|

.
.

مادر است دیگر

گاهی دلش می خواهد هنگام تک به تک با دروازبان از جلوی تلویزیون رد شود.

.
اس ام اس جوک جدید 93
.

به نظرم میتونن دیوار حموم رو از جنس لیف درست کنن که آدم راحت مثل خرس کمرشو بکشه
به دیوار دیگه اینهمه مشقت براى لیف کشیدن کمر نکشه :|

.
.
ناپلئون اگه میدونست با یه شیرینی اینقد تو دنیا معروف میشه
دیگه اقدام به کشورگشایی نمیکرد
.
.

فقط یک نفر تو دنیا وجود داره که هرچى سردتر برخورد کنه دوست داشتنى تره
.اون کسى نیست جز کولر
.
.
های های هی هی آی آآآآی های های هی هی آی آآآآی های های هی هی آی آآآآی
متن ترانه آهنگ شهرام شکوهی ویژه جام جهانی
.
.

ﺑﺎ ﺧﻮﻧﺪﻥ ﻫﺮ ﻭﺭﻕ ﺍﺯ ﺟﺰﻭﻩ ﻫﺎﻡ ﺣﺲ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﺑﺎ ﻛﺎﺭﺕ ﺻﺪ ﺁﻓﺮﻳﻦ ﺳﻮﻡ ﺩﺑﺴﺘﺎﻥ
ﺑﺎﻳﺪ تو اوج ﺍﺯ ﺗﺤﺼﻴﻞ ﺧﺪﺍﻓﻈﻲ ﻣﻴﻜﺮﺩﻡ :|

.
.

توی فیلم و سریالهای ایرانی اگه یارو سرطان پروستات هم داشته بشه مرتب سرفه می‌کنه
تا همه بفهمند این خیلی مریضه!

.
اس ام اس جوک جدید
.

فروشندگی تواین مملکت به این صورته که بری واسه خرت پالان بخری هم

فروشنده میگه: “بخدا من دوساله همینو می پوشم آخ نگفته،واسه بابام هم بردم راضیه “

.
.

وقتی 5 سالمون بود پسر همسایه مون کلاس زبان میرفت
منم تو کوچه با دخترا آمپول بازی میکردم =))
الان اون تو سفارت کار میکنه ولی نمیدونم چرا من دکتر نشدم !!؟؟ :|

.
.

بیشتر آدما قبول دارن که

توالت درب و داغون و کپک زده کثیف ولی قفلدار بهتر از توالت ۶ستاره لوکس بدون قفله :|

.
.

یه بار با یکی قراره ازدواج گذاشتم رفتیم کافی شاپ
دوتا نعلبکی قهوه خوردیم شد ۵۰ هزار تومن

هیچی دیگه به این نتیجه رسیدم که:
مث حضرت عیسی مجرد به آسمان عروج کنم :|

.
.

همیشه این یارانه با رایانه و رخشان بنی اعتماد و پوران درخشنده و ابوالفضل پورعرب و
فریبرز عرب نیا و طرف صحیح فلش مموری رو با هم اشتباه میگیرم :|

.
.
یه دوست دختر هم نداریم این موقع امتحانات شِکستِ عشقی بخوریم بچسبیم به درس
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد