جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عکس و اس ام اس عاشقانه

عکس و اس ام اس عاشقانه


عکس و اس ام اس عاشقانه


خوشبختی ملاقات دوباره چشم های توست

حتی اگر در نگاه تو تصویری از رویای با هم بودنمان نباشد!  


عکس و اس ام اس زیبا


عکس و اس ام اس عاشقانه


کنارت که هستم عمیق تر نفس میکشم

تا هوای باهم بودنمان را مبتلاتر شوم


عکس و اس ام اس جدید


عکس و اس ام اس عاشقانه


وقتی سردم می شود

کافیست حریر نازک خیالت را دور تا دور خودم بپیچم

تا ابد گرم گرمم


عکس و اس ام اس احساسی


عکس و اس ام اس عاشقانه


چقدر ماه گرفتگی را دوست دارم

شبیه توست وقتی موهایت را روی صورتت میــریزی


عکس ها و متن های عاشقانه


عکس و اس ام اس عاشقانه


برای خانه ام چند متر آسمان میخرم

و یک دوجین ستاره

نمیخواهم اینجا غریبی کنی ماه من


عکس با متن های زیبا


عکس و اس ام اس عاشقانه


تمام دنیا را گشته ام

کنار تو اما دنیای دیگریست


عکس همراه جملات عاشقانه


عکس و اس ام اس عاشقانه


چقدر به آغوشت وسوسه بدهکارم !


جملات و عکس های عاشقانه


عکس و اس ام اس عاشقانه


خوش به حال انارها

دلتنگ که می شوند

می ترکنــــــد


عکس زمستان عاشقانه


عکس و اس ام اس عاشقانه


باران یا برف چه فرقی میکند؟

تو که باشی، هوا که هیچ زندگی خوب است


عکس های عاشقانه زیبا


عکس و اس ام اس عاشقانه


ﻫﻨﻮﺯ ﻣﻨﺘﻈﺮﻡ ﮐﻪ ﺁﻣﺪﻧﺖ مثل ﺭﻓﺘﻨﺖ ﺑﺎﺷﺪ

ﺑﯽ ﺧﺒﺮ …

عکس زیبا و اسم اس های جدید


عکس و اس ام اس عاشقانه


صدای پای تو بهترین ترانه هاست

زمزمه کن تشنه ی شنیدنم


گالری عکس و س ام اس عاشقانه


عکس و اس ام اس عاشقانه


بدهکار هیچکس نیستم

جز همین ماه که تو را مدام به یادم می آورد


جدیدترین عکس های عاشقانه روز


عکس و اس ام اس عاشقانه


هر پنجره ای زیباست نازنین

اگر تو میان قاب آن طلوع کنی


به روز ترین عکس های عاشقانه


عکس و اس ام اس عاشقانه


گاهی

دلم بی هوا، هوایت را می کند

هوای تو، تویی که هیچ وقت هوایم را نداشتی


ناب ترین عکس های عاشقانه


عکس و اس ام اس عاشقانه


کاش میدانستی آن کس که در تو امید به زندگی را پرورش میداد

خودش محتاج قطره ای از باران محبت بود


زیباترین عکس های عاشقانه


عکس و اس ام اس عاشقانه


مثل هوا در کنار تو ام

نه جای کسی را تنگ میکنم

نه کسی مرا می بیند


خوشگل ترین عکس های عاشقانه


عکس و اس ام اس عاشقانه


زندگی تمامش خطای دید است

من فقط تو را می بینم و تو فقط من را نمی بینی!


عکس های خوشگل عاشقانه


عکس و اس ام اس عاشقانه


کفش ها چه عاشقانه هایی با هم دارند!

یکی که گم شود دیگری محکوم به آوارگیست. . .


عکس های فانتزی عاشقانه


عکس و اس ام اس عاشقانه


من از تمام دنیا

فقط آن دایره مشکی چشمان تو را میخواهم

وقتی که در شفافیتش بازتاب عکس خودم را میبینم


عکس ها و حرف های عاشقانه


عکس و اس ام اس عاشقانه


از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند

با تو باید مثل باران حرف زد!


حرف های عاشقانه همراه با عکس


عکس و اس ام اس عاشقانه


با من رفت و آمد نکن

رفتن فعل قشنگی نیست

با من فقط راه بیا


متن های عاشقانه همراه با عکس


عکس و اس ام اس عاشقانه


رسیدی مثل قو در ساحل من

نشست آسان نگاهت در دل من

ولی افسوس رفتی بی تفاوت

فقط غم شد ز چشمت حاصل من


منبع : پورتال جامع مهستان ارسال شده در دسته بندی عکس عاشقانه


عکس و اس ام اس عاشقانه

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد