جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس دلنوشته غمگین delneveshte asheghane




اس ام اس دلنوشته غمگین
delneveshte asheghane

یه وقتایی توزندگیت میرسه

که بایددستت روبزاری زیر چونت

وجریان زندگیتو فقط تماشا کنی

بعدشم بگی:

"بـــه درکــــــــ"

  

اس ام اس دلنوشته غمگین
delneveshte asheghane


دست هایم ...چه هیجانی دارند برای نوازش تو ؛
و سرت را روی پای من که میگذاری چقدر داریی ام زیاد میشود...
نگاهم مسکین تر از آن است که خنده های تو رافراموش کند...
زیباتر بخند
وقتی که میخندی چقدر دنیا به خنده های تو می آید!!!

اس ام اس دلنوشته غمگین
delneveshte asheghane


ﺑﺎﯾﺪ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﻧﮕﺎﻩ ﺳﺮﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﻪ
ﺩﺳﺖ ﺳﺮد ﯾﻌﻨﯽ ﭼه ... ﺣﺮﻑ ﺳﺮﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﭼه
دﺭ ﻣﻘﺎﺑﻞ ﺩﻭﺳﺘﺖ دﺍﺭﻡ ﮔﻔﺘﻨﺖ ، ﺳﮑﻮﺕ ﺳﺮﺩ ﯾﻌﻨﯽ ﭼه
ﺑﺎﯾﺪ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﺎﺷﯽ ﺗﺎ ﺑﻔﻬﻤﯽ ﮔﺮﻣﺎﯼ ﺣﺮﻑ ﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﻭدﺳﺘﺖ
ﻭﻗﺘﯽ ﺑه ﺳﺮﻣﺎﯼ ﺍﻭ ﺑﺮﺧﻮﺭد ﻣﯿﮑﻨﺪ
ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺭﻭﺯﮔﺎﺭﺕ ﺑﺨﺎﺭ ﻣﯿﺸﻮﺩ
ﻗﻄﺮﻩ ﺍﯼ ﻣﯿﺸﻮد

اس ام اس دلنوشته غمگین
delneveshte asheghane


 ارام بر گونه هایم می لغزد تاوان بی فکری های دیروز.....
کاش بیهوده نمیتاختم.

اس ام اس دلنوشته غمگین
delneveshte asheghane


من یک دخترم...
مرا پریشانی موهــــــآیت نـــــه !
مرا تـــه ریـــش خستـــه ات دیوانـــه میکند

اس ام اس دلنوشته غمگین
delneveshte asheghane


دوریت زمستان سختی است ….
کمتر از من دورشو …
به شدت سرما خورده ام …

اس ام اس دلنوشته غمگین
delneveshte asheghane


به سلامتــــی دختـــــــــــــــری
که وقتــــی عشقشو می بینـــه دلش پــر میکشـــه بپــره تو بغلــش
ولی نجــابتش نمیـــذاره...

اس ام اس دلنوشته غمگین
delneveshte asheghane


چراما آدما حرف دلمونو رک وراست بهم نمیگیم؟؟
چرا ازگفتن دوستت دارم میترسیم....
میگی رفته؟خب باشه..قبول..
اما بذار بدونه...بدونه هنوز قلبت بخاطر اون میتپه....

اس ام اس دلنوشته غمگین
delneveshte asheghane


کنارم گذاشتی تا تلخم کنی!!!

شرابی شدم ناب، حسرتم را بخــــــــــــــــــــور...

اس ام اس دلنوشته غمگین
delneveshte asheghane

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد