جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس عاشقانه زیبا sms asheghane ziba





اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


عکست را ته فنجان نقاشی می کنم...

حالا دیگـر چشـــــم های "تو"

سهم تمـــــــــــام فال های "من" است!

  

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


دستت را به مـن بـده
نـتـرس بـا هـم خـواهـیـم پـریـد
حـضـور و حـیـات و حوصله ی مـن از تـو
درد و بـلا و بـی کسی های تـو از مـن

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


من به هر حال که باشم به تو می اندیشم

همه شب به تصویر تو می پردازم

چیستی؟؟؟

خوابی٬خیالی٬سفری٬خاطری

که در این خلوت شبها به تو می اندیشم.

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


دلم تنگ است برای کسی که نمی داند...

نمی داند که بی او به دشت جنون می رود دلم...

می دانم که اگر نزدیکش شوم، دور خواهد شد....

پس بگذار که نداند بی او تنهایم...

دور میمانم که نزدیک بماند...

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


امروز را به باد سپردم
امشب کنار پنجره بیدار مانده ام
دانم که بامداد
امروز دیگری را با خود می آورد
تا من دوباره آن را
بسپارمش به باد

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


کجایی ای رفیق نیمه راهم
که من در چاه شبهای سیاهم
نمی بخشد کسی جز غم پناهم
نه تنها از تو نالم کز خدا هم

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


دردهایم درآغوشی مداوا شد..
ک ندانستم وقتی ندارمش.....
بزرگترین دردم میشود....

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


به سلامتی اونی ک آرزوم بود...
.
.
.
.
ولی خاطره شدن رو ترجیح داد...

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


آرزوی خیلی ها بودم ............!

اما اسیر قدرنشناسی "یک" نفر شدم

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


ﺁﺭﻩ ، ﻣﻦ ﺳﺮﺩﻡ ﻭ ﻣﻐﺮﻭﺭ

ﭼﻮﻥ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﺩﺭﮔﯿﺮ ﮐﺴﺎﯾﯽ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ توی ﻓﺮﺩﺍﯼ ﻣﻦ نیستن !

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba


خودت را در آغوش بگیر و بخــــــــواب !

هیچ کس آشفتگی ات را شانـــــه نخواهد زد !

این جمع پر از تنــــهاییست…

اس ام اس عاشقانه زیبا
sms asheghane ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد