جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و جملات زیبا jomalate asheghaneh




اس ام اس و جملات زیبا
jomalate asheghaneh


مهم نیس که بقیه درموردم چی فکر میکنن...
مهــــــم اینه که انقدر ✯ مهمــــــــم✯ که میشینن درموردم فکر میکنن...

  

اس ام اس و جملات زیبا
jomalate asheghaneh


تویی که میگی دیگه مثل من پیدا نمیکنی...!!!
واقعا فکر میکنی بعداً هم دنبال یکی مثله تو میگردم؟؟؟

اس ام اس و جملات زیبا
jomalate asheghaneh


بـــه بعضیــام باید گفت اصن وقتی میبینم
طرف مقابلم تــــــــــــــــویی خندم میگیره...

اس ام اس و جملات زیبا
jomalate asheghaneh


مـــــــــن دوتا ☠دندم☠ خوب کار میکنه...
یکی دنده ⋘چپـــــــــــم...⋙
یکی دنده ⋘ لجــــــــــم...⋙
ترمز و کـــلاج هم نداریم...
فقــــــــــــط گـــاز...

اس ام اس و جملات زیبا
jomalate asheghaneh


قویترین " مرد " دنیا هم که باشی
محتاجی!
محتاج اشکهای عاشقانه یک " زن "
که از چشمهای نگرانش بروی کویر زخم هایت ببارد!
و این تنها التیام است...

اس ام اس و جملات زیبا
jomalate asheghaneh


ادامه داره حتی بدون تو....

زندگی کن! حتی اگر بهترینهایت

را از دست دادی. چون این زندگی کردن است

که بهترین های دیگر برایت میسازد...

اس ام اس و جملات زیبا
jomalate asheghaneh


هــــر روز با لبخنــــد از خــــواب بیدار بشید و بگیــــد :

” زنـدگــــی یـعـنـی ایــن چقــــــــدر خوشبختـــــــم .. ”

اس ام اس و جملات زیبا
jomalate asheghaneh


به بعضیام باید گفت

ببین من با هر کسی نمیپرم چون واسم OFTداره

خدا این 0ption رو بهم مفت داده

چون بهم LOTF داره

اس ام اس و جملات زیبا
jomalate asheghaneh


 حس رنگ زرد چراغ راهنمایی رانندگی رو دارم که هیچکی بهش “تـــــوجـــــه” نمیکنه !

اس ام اس و جملات زیبا
jomalate asheghaneh


آخرین شعر مرا قاب کن و پشت نگاهت بگذار ،
تا که تنهاییت از دیدن آن جا بخورد و بداند که دل من با توست ،
در همین یک قدمی...

اس ام اس و جملات زیبا
jomalate asheghaneh


زندگی را اینقدر جدی نگیرید...
هیچ کس از آن زنده خارج نخواهد شد!

اس ام اس و جملات زیبا
jomalate asheghaneh

نظرات 1 + ارسال نظر
aida چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:16 ب.ظ

خیلی خوب بود کپی کررم اگه ممکنه دوباره بزارین تا از جملات زیبا تون استفاده کنیم ممنون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد