جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید matn haye ziba



اس ام اس های جدید

matn haye ziba


منم ، درختی که برگ هایش را ریخت تا تــــو ،

ماه را از میان شاخه هایش تماشا کنی
  
اس ام اس های جدید
matn haye ziba
با خاکِ دیگران نمی شود کوزه ی دلخواه ساخت...

اس ام اس های جدید
matn haye ziba
منتظرم ...
شبیه یک آهنگِ غمگین قدیمی ،
در آرشیو رادیو ...
زنگ بزن،
بگو که می‌خواهی مرا بشنوی

اس ام اس های جدید
matn haye ziba
من یه بچه ی شیطون

توی کوچه ها بودم

عشق تو بزرگم کرد ...

اس ام اس های جدید
matn haye ziba
گاهی،
واقعا خیال می‌کنم،
رُوی دستِ خدا، مانده‌ام
خسته‌اش کرده‌ام...!

اس ام اس های جدید
matn haye ziba
ممکن است که من منکر چیزی باشم
ولی لزومی نمیبینم که آن را به لجن بکشم
یا حق اعتقاد به آن را از دیگران سلب کنم...

اس ام اس های جدید
matn haye ziba
بعضی وقتا کسی در زندگیت هست
که اصلا لازم نیست در اغوشت بگیره
فقط با نگاه گرمش
بدون حتی گرفتن دستات میتونه قلبتو بوسه بارون کنه…

اس ام اس های جدید
matn haye ziba
 اونی که گفت تا تهش هستم،تهش خندیدوگفت:« خالی بستم؛!

اس ام اس های جدید
matn haye ziba
قدرت کلماتت را بالا ببر نه صدایت را
این باران است که باعث رشد گلها می شود نه رعد و برق

اس ام اس های جدید
matn haye ziba

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد