جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های غمگین زیبا jomalate ghamgin اس ام اس جدید




اس ام اس های غمگین زیبا

jomalate ghamgin
اس ام اس جدید


 هر چقدر هم که می خواهی نباش

بودنت را

بلد شده ام

  

اس ام اس های غمگین زیبا
jomalate ghamgin
اس ام اس جدید


خواب دیده ام راهی نداری

جز اینکه با من راه بیایی...!

اس ام اس های غمگین زیبا
jomalate ghamgin
اس ام اس جدید


من اگر بمیرم شاید او گریه کند

ولی

اگر او گریه کند

من می میرم ...!

 مشکل اینجاست که

همیشه آدمهای تنوع طلب

دست می گذارند روی ، آدمهای باوفا ...!

اس ام اس های غمگین زیبا
jomalate ghamgin
اس ام اس جدید


دوستت دارم...

ولی هرگز نمی دانم چرا

من به عاشق بودن بی منطق خود

قانعم ...!!!

اس ام اس های غمگین زیبا
jomalate ghamgin
اس ام اس جدید



از ما که گذشت ...

به دیگری موقتی بودنت را

گوشزد کن...

تا فکری به حال جای خالیت کند ...!!!

اس ام اس های غمگین زیبا
jomalate ghamgin
اس ام اس جدید


چشمهای تو .

چشمهای تو .

چشمهای تو .

چقدر این جمله زیباست...!!!

اس ام اس های غمگین زیبا
jomalate ghamgin
اس ام اس جدید


جای خالی تو را

هیچکس پر نمیکند!

حالا هی بگو :

دوستان به جای ما ...

اس ام اس های غمگین زیبا
jomalate ghamgin
اس ام اس جدید


دقایقی در زندگی هستند

که دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود که

میخواهی او را از

رویاهایت بیرون بکشی

و در دنیای واقعی

بغلش کنی

اس ام اس های غمگین زیبا
jomalate ghamgin
اس ام اس جدید


جای خالی تو را

هیچکس پر نمیکند!

حالا هی بگو :

دوستان به جای ما ...

اس ام اس های غمگین زیبا
jomalate ghamgin
اس ام اس جدید

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد