جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دلنوشته جدایی و دلتنگی

دلنوشته جدایی و دلتنگی



حالا تو هی نباش !!!

همین که میدانم صبح ها چه ساعتی بیدار میشوی ، کافیست ...

همین که میدانم دقیقا چه ساعتی از شب غرق در خوابی ...

همین که میدانم کدام آهنگ برایت عزیز است

و بارها گوش می دهی ، برایم کافیست ...
  
حالا تو هی نباش !!!

بلاخره آوازه ی من به گوش تو خواهد رسید ... شاید سال ها بعد ...

نمیدانم ...

شاید خیلی سال بعد پسرت که عاشق شد ...

وقتی دیدی دیوانه وار عشق میورزد به دختری که " او را نمیخواهد "

بی اختیار مرا یاد کنی !!! میبینی ؟!

حتی خیلی سال بعد هم هنوز هستند پس لرزه هایی که تو را به هم بریزند !

آوازه ام را به گوشت می رسانم ... یکروز بشکنی وقتی که ...

پسرت را در آغوش میگیری ...

به خودت میایی و زیر لب میگویی ...

" چقدر شبیه یک نفر هستی "

و آن یک نفر قطعا من هستم ...

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد