جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دلنوشته بارانی

دلنوشته بارانی



خــــــــــدایا…؟!
میشود امشـــــــب…؟!
همین امشــــــــب…!
کمـــــــــــی “بـــ ـــ ـــ ـــ ـــ ـــ ــاران” ببارد…؟!
  
میخواهم …خیســـــــه باران شوم…
دانه دانه قطــــــــره های پاکش را در آغـــــــــوش بگیرم…
برایش “شعــــــــــر” بگویم…
و لطفــــــــــــــــا کمی…
“اشـــــــــــــک” بریزم…؟!
خدایـــــــــــــــــــا…؟!
من قول میدهم سرما هم نخورم…!
تو فقط به باران بگو…
لطفـــــــــــــا کمی ببارد…؟
این جـــــــــــــــــا…
یک نفــــــــــــر هست که…
دلـــــــــــش به اندازه ی تمام روز های بارانی
گــــــــــــــــــرفته….
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد