جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس کوتاه ولی سنگین sms kotah va ziba


 

اس ام اس کوتاه ولی سنگین

sms kotah va ziba


جزء تو تموم شهرمیدونن حالمو...


  


اس ام اس کوتاه ولی سنگین

sms kotah va ziba


 بازخاطرات تو همین حوالیه... 


اس ام اس کوتاه ولی سنگین

sms kotah va ziba


 بغضم گرفته وقتشه ببارم... 


اس ام اس کوتاه ولی سنگین

sms kotah va ziba


 بازکاغذام با تو خط خطی شد... 


اس ام اس کوتاه ولی سنگین

sms kotah va ziba


 دوباره ازترانه دست کشیدم.... 


اس ام اس کوتاه ولی سنگین

sms kotah va ziba


 مثه عصرپاییزیه رنگ و رومون... 


اس ام اس کوتاه ولی سنگین

sms kotah va ziba


ﺗﻤـــﺎﻡ ﻃﻌـــﻢ ﻟــﺬت

ﺑﺎ تو ﻣﻌﻨــﯽ ﻣــﯽ ﺷـــﻮﺩ

ﻭﻗﺘــﯽ


ﺗﻌـﺒﯿـــﺮ ِ ﻋﺴـﻞ ﺗـــﺮﯾــﻦ ﺭﻭﯾــــﺎ

اغوش تو باشد 


اس ام اس کوتاه ولی سنگین

sms kotah va ziba


گل یا پوچ

دستانت را ،

در برابرم مشت می کنی . . .

میپرسی گل یا پوچ؟

در دلم می گویم :

فقط دستانت . . . 


اس ام اس کوتاه ولی سنگین

sms kotah va ziba


این جاده یک طرفه هستش که من دارم طی میکنم...
جاده ای که هرگز نمیشه ازش برگشت و یانیم راهش موند...
جاده ای که خداروشکرمیکنم بابتش که این لطف رو به من کرد...
و بهم فهموند منو میبینه و من براش هنوز عزیزهستم...
این جاده یک طرفه رو باید به سمت جلو رفت...
ودرنهایت به خداخواهی رسید...


اس ام اس کوتاه ولی سنگین

sms kotah va ziba


گاهی شعر سراغم را میگیرد ؛

گاهـــــی

هوای تو !

فرقی نمیکند . . . .

هر دو

ختم میشوند به دلتنگی من !! 


اس ام اس کوتاه ولی سنگین

sms kotah va ziba


چه حماقتی

که می رانی ام!

و باز احمقانه میخواهمت !

چه غرور بی غیرتی دارم من ! 


اس ام اس کوتاه ولی سنگین

sms kotah va ziba


من دیوانه نیستم فقط کمی تنهایم

همین

چرا نگاه میکنی

تنها ندیده ای


اس ام اس کوتاه ولی سنگین

sms kotah va ziba


نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد