جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمگین عاشقانه جدید sms ghamgin asheghane jadid




اس ام اس غمگین عاشقانه جدید
sms ghamgin asheghane jadid


نه اینکه زانو زده باشم ...

نــه...

فقط تنهایی سنگین است...

  

اس ام اس غمگین عاشقانه جدید
sms ghamgin asheghane jadid


نمی خواهم

خاطره ی فردایم شوی!

امروز من باش

حتی لحظه ای........!

اس ام اس غمگین عاشقانه جدید
sms ghamgin asheghane jadid


گفته بودی :

یا تو یا هیچکس!!!!

ولی من ساده انگار فراموش کرده بودم

که این روزها هیچکس هم برای خودش کسیست

…کسی حتی مهم تر از من ........

اس ام اس غمگین عاشقانه جدید
sms ghamgin asheghane jadid


 ای به دل بسته ، قدری آهسته / کن مدارا با ، منه خسته …
اس ام اس غمگین عاشقانه جدید
sms ghamgin asheghane jadid


چه عاشقانه است این روز های ابری…
چه عاشقانه است قدم زدن زیر باران غم تنهایی…
چه عاشقانه است شکفتن گل های اقاقیا…
چه عاشقانه است قدم زدن در سرزمین عشق…

اس ام اس غمگین عاشقانه جدید
sms ghamgin asheghane jadid


حرفا سه دسته اند:
دسته اول:گفتنی ها
دسته دوم:نوشتنی ها
دسته سوم قورت دادنیها
«دوتای اول سبکت میکنن»
ولی سومی
٪سنگینت میکنه٪

اس ام اس غمگین عاشقانه جدید
sms ghamgin asheghane jadid


وقتی چاره ای نمیمونه.....

وقتی فقط میتونی بگی هرچه بادا باد.....

حتی اگه دل کوه هم داشته باشی.....

گریه ات میگیره .........

اس ام اس غمگین عاشقانه جدید
sms ghamgin asheghane jadid


دلتنگی

مرض عجیبی ست..

آدم را آرام آرام ، ناآرام میکند . . .

اس ام اس غمگین عاشقانه جدید
sms ghamgin asheghane jadid


از آنچه که گذشت
از آنچه که شکست
از آنچه که نشد
از آنچه که ریخت
حسرت نخور
زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمیشد . . .
فقط نگاهت بالا باشه ...

اس ام اس غمگین عاشقانه جدید
sms ghamgin asheghane jadid

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد