جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله های تیکه دار matn tike dar پیامک تیکه دار


جمله های تیکه دار
matn tike dar

پیامک تیکه دار


 من اگر دختر نفرین شده ی اندوهم
یا که از نسل گلی هرزه
میان کوهم

تو هم آن آدمک چوبیه پیمان شکنی
که فقط لایق آتش
زدنی

  

جمله های تیکه دار
matn tike dar

پیامک تیکه دار


حالت تهوع دارم !!!
این حالت تهوع لعنتی با هوای آزاد و قرص درست
نمیشود
علاجش …
فقط بالا آوردن فحش هایی است که به دیگران بدهکارم

جمله های تیکه دار
matn tike dar

پیامک تیکه دار


هــــــــی تــــــــــــو !
از اینکه امروز مورد توجه هستی خوشحال نباش
تیتر
اول روزنامه امروز
کاغذ باطله فرداست…

جمله های تیکه دار
matn tike dar

پیامک تیکه دار


در کودکی در کدام بازی ، راهت ندادند ،
که امروز ، اینقدر دیوانه وار ،
تشنه ی “بازی کردن” با آدم هایی؟!

جمله های تیکه دار
matn tike dar

پیامک تیکه دار
مـــن می نویسم
و
تـــــــو
نـــمی خوانی !

امـــــــــــا
مخــاطب که تـــو باشــی…
مدیــــــونم اگر ننـــــــویسم…

جمله های تیکه دار
matn tike dar

پیامک تیکه دار


اگر آسمانه دلم رنگ مهتاب نیس
اگر آشیانه دلم رنگ آفتاب نیس

اگر نگاهم راسخ و نافذ نیس
اگر تا بی کران دلم ترس نیس

اگر توی چشمام حرفی ازعشق نیس
پس چرا این دل بی تابی میکنه

پس چرا اشگ دور چشم رقاصی میکنه
پس چرا گریه خود نمایی میکنه

پس چرا قلب بی حوصله ناله میکنه
پس چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جمله های تیکه دار
matn tike dar

پیامک تیکه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد