جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس خنده دار jomalate khande dar مطالب خنده دار



اس ام اس خنده دار
jomalate khande dar

مطالب خنده دار


 دیشب وسط درس خوندن یکی از جزوه ها پاشد رفت !!
گفتم کجا ؟!!!
گفت حرف نزن بابا تو بخون نیستی

  

اس ام اس خنده دار
jomalate khande dar

مطالب خنده دار


به سلامتی مادری که دید گوشت تو قابلمه خیلی کمه
.
.
.
نشست تو آشپزخونه همشو خورد گفت بچه ها ببینن دعواشون میشه!

اس ام اس خنده دار
jomalate khande dar

مطالب خنده دار


یک دارو دارم برای شب امتحان مخصوص دانشجوهای عزیز!
.
.

سه بسته خاک
هر هشت ساعت میریزی رو سرت

اس ام اس خنده دار
jomalate khande dar

مطالب خنده دار


بچه ها به نظرتون پوروشمو بفروشم مازاراتی بخرم بهتره؟
یا کلا زر نزنم بهتره؟؟؟

اس ام اس خنده دار
jomalate khande dar

مطالب خنده دار


دعای خانوم ها:

«خدایا! به من عشق بده تا شوهرم را درک کنم، صبر بده تا او را بپذیرم،
ولی قدرت نده که می زنم لهش می کنم ها…!»

اس ام اس خنده دار
jomalate khande dar

مطالب خنده دار


هرکی میگه با پول نمیشه خوشبختی خرید
قطعا نمیدونسته چی بخره و از کجا بخره !!!

اس ام اس خنده دار
jomalate khande dar

مطالب خنده دار


نزدیک بود سره جلسه امتحان بالای ورقه
به جای نام و نام خانوادگی یوزر نیم پسووردمو بنویسم
والا مگـه حواس میزارید

اس ام اس خنده دار
jomalate khande dar

مطالب خنده دار
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد