جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

دلنوشته های غمگین عاشقانه ghamgin asheghaneh



دلنوشته های غمگین عاشقانه

ghamgin asheghaneh


این دل نوشته ها . . .

نه ... نه ... ببخــــشــــــید!

این درد نوشت ها . . .

نه دلنشین اند نه زیــبا ،

اینها یک مشت

حــرف زخــــم خورده ی بـغـض دارند

که نشانی دردنـــــــــاک ،

از یک عشق نـاکــــام دارند ،

و تـنــها مخــــاطبش ، غایـب است. . .

  

دلنوشته های غمگین عاشقانه
ghamgin asheghaneh

برایت خواهم نوشت
از ابهام لحظه ها
از تردید
از حجم مرگ آور نبودنت
از کسانی‌ که رد می‌‌شوند و بوی تو را می‌‌دهند
برایت خواهم نوشت
از حدیث تلخ بغض‌های تا ابد
از قناعت به یک خاطره ، یک یاد
از صبوری من و جای خالی‌ تو و شب‌های من
برایت خواهم نوشت
حتی تو هم برای من نبودی
حتی تو هم برای من نبودی

دلنوشته های غمگین عاشقانه
ghamgin asheghaneh


تـلـخ اســــتـــــــــ !

باور ...

نبودن آنهــا کـه می توانســتــنــد باشــنـد ...

و تـلـخ تـر اســـتــــــــ امروز

باور ...

آنهــا کـه ادعای ماندن دارنــد

دلنوشته های غمگین عاشقانه
ghamgin asheghaneh


برو...
دیـگر هـوای بـرگرداندنت را نـدارم
هـر جـا کـه دلـت مــی خواهد بــرو...
فــقط آرزو میکنــم وقتــی دوبــاره هـوای مـن بـه سـرت زد....
آنـقدر آسـمانت بگیــرد کـه بـا هـزار شـب گریـه آرام نگیــری....
و امـا مـن....
بـر کــه نمیــگردم هیـــــچ.....
عـطر تنــم را هـم از کوچـه هــای پـشت سـرم جــمع میکنــم...
کـه لـم ندهــی روی مـبل هـای راحتــی......
بــا خـاطره هایـم قـدم بزنــی.........
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد