جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس غمناک sms ghamgin اس ام اس اندوهگین

اس ام اس غمگین

اس ام اس غمناک
sms ghamgin

اس ام اس اندوهگین

امروز و فرداهایم ، پس فرداها ، همه و همه
خراب شده اند
بعد از تو
برگرد

  

اس ام اس غمناک
sms ghamgin

اس ام اس اندوهگین
هوا بارانی ست ولی شیشه ؛ چرا بخار نمیگیری ؟
نترس ؛ رفت … دیگر اسمش را رویت نمی نویسم !

اس ام اس غمناک
sms ghamgin

اس ام اس اندوهگین
مات شدم
از رفتنت !
هیچ میز ِ شطرنجی هم درمیان نبود
این وسط فقط یک دل بود
که دیگر نیست!

اس ام اس غمناک
sms ghamgin

اس ام اس اندوهگین
هوا سرد شده …
نه ! نه …
هوای من سرد شده …
حتی گرفتن فنجان قهوه هم ، دردی را دوا نمی کند …
گرمای وجودت را می خواهم …
چرا صندلی رو به رو خالی ست ؟

اس ام اس غمناک
sms ghamgin

اس ام اس اندوهگین
به چشمهایم زل زدی و گفتی :
با هم درستش می کنیم …
با هم … !
چه لذتی دارد این با هم … !
حتی اگر با هم هیچ چیزی هم درست نشود …

اس ام اس غمناک
sms ghamgin

اس ام اس اندوهگین
عاشق‌تر از همه‌ی ما
موشِ کوری‌ست ،
که زیبایی جفـتش را
چشم بسته باور می‌کند…!

اس ام اس غمناک
sms ghamgin

اس ام اس اندوهگین
تصادفِ چشمانم
با نگاهِ تو
یک دنیا خسارت داشت
و من سالهاست
مشغول جبرانش هستم
در بعضی حادثه ها
مرگ بهتر از زندگیست

اس ام اس غمناک
sms ghamgin

اس ام اس اندوهگین
تو من را بهتر می شناسی
وقتی لبخند می زنم
یعنی دریاچه ای آرام در صبح ام
یعنـــــی
آنقدر دوستت دارم
که هیچ سنگریزه ای
خوشبختی ام را به هم نمی زند !

اس ام اس غمناک
sms ghamgin

اس ام اس اندوهگین
دوست داشتنت
اندازه ندارد
حجم نمی خواهد
وقتی تمام کشور وجودم
سرزمین حکمرانی توست . . .

اس ام اس غمناک
sms ghamgin

اس ام اس اندوهگین
دم چشمهایت گرم
با آن دوستت دارم های عاشقانه اش…
از زیر زبانت که نمیتوان حرفی کشید !

اس ام اس غمناک
sms ghamgin

اس ام اس اندوهگین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد