جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس جدید sms ziba اس ام اس

اس ام اس غمگین

اس ام اس جدید
sms ziba

اس ام اس


بیا قرار بگذاریم هر چند شنبه
در خوابی
خیالی
…جایی
یک دلِ سیـر
هم را ببینیم
  
اس ام اس جدید
sms ziba

اس ام اس
تمام خاطره ها به “تو” ختم میشود ،
در چهار راه یاد ایستاده ای ؟!
.
اس ام اس جدید
sms ziba

اس ام اس
دَست هـآی تو حق ِمن اَست
حقم را کف ِ دستم بگُذار

اس ام اس جدید
sms ziba

اس ام اس
شاید بگذرم از تو اما
حسابِ لبهات
از تمامِ تو جداست
الکی ست مگر
من از آن لبها
دوستت دارم شنیده ام

اس ام اس جدید
sms ziba

اس ام اس

.
من تنهـــــــایی را دوســــت دارم…
تنها کِ باشی ۱۰۰ سال یه بار موبایلت رو می زنی تو شارژ…
تنهآ کِ بآشی قهوه ات هرگز سرد نمی شود …
تنهآ کِ بآشی نور زیآد است …
تنهآ کِ بآشی دیرتر شب می شَود …
تنهآ کِ بآشی همه خُوشحآلنَد …
تنهآ کِ بآشی موهایَت رآ مُرتب نمی کنی …
تنهآ کِ بآشی شیشه عَطرِت پربآقی می ماند ..
تنهآ کِ بآشی بهمن هم مارلبروست . . .
تنهآ کِ بآشی هیچ چیز خنده دآر نیست . . . !
تنهایی خوبـــــــــــه …

اس ام اس جدید
sms ziba

اس ام اس

.
برای دل خودم می‌نویسم …
برای دلتنگی‌هایم
برای دغدغه‌های خودم
برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !
برای دلی که دلتنگم نیست …
برای دستی که نوازشگر زخم‌هایم نیست …
برای خودم می‌نویسم !
بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !

اس ام اس جدید
sms ziba

اس ام اس
تکان می دهد خانه را سالی که می آید …
سرگرمیِ خوبی ست :
تو عکسِ قابت را و من قاب عکست را عوض می کنم
و آغاز می شود سال تنهایی . . .

اس ام اس جدید
sms ziba

اس ام اس
تنهایی یعنی آرزوی مرگ کنی ،
تا حتی شده برای تشییع جنازت یه عده دورت جمع بشن …

اس ام اس جدید
sms ziba

اس ام اس
چه کسی گفته که من تنهایم ؟
من ، سکـوت ، خاطرات ، بغض و اشک همیشه با همیم …
بگذار تنهایی از حسودی بمیرد !
.
اس ام اس جدید
sms ziba

اس ام اس
بهترین آدمای زندگی آنهایند که وقتی کنارشان بنشینی ،

چایت سرد میشود و دلت گرم . . .

اس ام اس جدید
sms ziba

اس ام اس
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد