جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس



اس ام اس


دلم تنگه واسه عادی بودن
واسه دور از چیزای مادی بودن

  

اس ام اس


تو می روی و ما
دور می شویم از هم،
من می مانم و این دل و تنهایی و غم،
تو می روی و ما
دلتنگ می شویم با هم،
تو می مانی و این زندگی و یک آسمان بلند..

اس ام اس


من یه روز هر جا که باشی...دست تو رو میگیرم...

اس ام اس


یه سکوت لب گرفته،دوتا چشم خیس و داغون...
یکی مون مسافر راه..یکی مون زار و پریشون...

بت میگم خدانگهدار،ولی توو ساکت و سردی...
با چشات میگی میدونم،میدونم بر نمیگردی...

با قدم های هراسون از تو فاصله میگیرم....
میشنوم میگی به جاده،تو میری و من میمیرم...

اس ام اس


به خدا گفتم:
" بیا جهان رو قسمت کنیم، آسمون مال من
 ابراش مال تو ، دریا مال من ، موجاش مال تو
 ماه مال من ، خورشید مال تو ..."
خدا خندید و گفت:
" بندگی کن همه دنیا مال تو ... من هم مال تو ..."

اس ام اس
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد