جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های جدید و عاشقانه



اس ام اس های جدید و عاشقانه


*

خیلی ها مترسک رو دوست ندارن . چون پرنده ها رو می ترسونن
ولی من دوستش دارم چون تنهایی رو درک میکنه
 

*

تنهایی یعنی


*

تــنـهـایـی یـعـنـی . . .
عـاشـقـشـی . . .
ولـی حـق نـداری بـهـش نـزدیـک بـشـی . . . !
چـون اون دیـگـه تـنـهـا نـیـسـت . . .


*

اس ام اس های جدید


*


اینجا جایی است که وقتی زانوهایت را از شدت تنهایی
بغل گرفته ای به جای همدردی برایت سکه می اندازند
چه عجیب مردمانی !


*

اس ام اس زمستان


*
باید برای زمســـتان کتی گـرم بخرم با جیب هایی برای دسـتانم
تن های تنها زود یخ میزنند


*
اس ام اس من و سکوت


*

فکر می کردم تنهایی یعنی
من
سکوت
پنجره های خاک گرفته
اتاق خالی از تو
نمیدانستم سنگینی اش بیشتر می شود در ازدحام آدم ها !


*

اس ام اس های جدید و عاشقانه
نظرات 1 + ارسال نظر
سیدعبدالهادی چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:47 ب.ظ

سلام..خدا قوت..:

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد