جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات و عکس برای دی ماه 93


جملات و عکس های زیبا برای دی ماه 93

شکسته این جماعت بال ما را
پریشان کرده ماه و سال ما را

تو هم ای بی وفا از ما بریدی
نمی پرسی دگر احوال مارا




  

جملات و عکس جدید برای دی ماه 93

می روی و من تحمل می کنم نبودنت را

می مانم و تو فراموش می کنی بودنـم را




جملات و عکس غمگین برای دی ماه 93
بغض هایمان را برای خودمان نگهداریم. گاهی وقتا سبک نشویم سنگین تریم



جملات و عکس عاشقانه برای دی ماه 93
کم کم به بغض هایم خمس تعلق می گیرد.........

سالهاست در گلو مانده ان..........!!!!!!!!!




جملات و عکس عاشقانه برای دی ماه 93

تشنه که میشوم

سرمیکشم دلتنگیت را

بغض بالا می آورم . . .



جملات و عکس زیبا برای دی ماه 93

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد