جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات عاشقانه


جملات عاشقانه

دیگر به هوای نازت ...
هیچ مردی سر به بیابان نمیگذارد...
ساده ای لیلی جان...
اینجا مردها با یک کلیک روزی هزار بار
عاشق می شوند.......

  
جملات عاشقانه


دنبال کسی نیستم که وقتی میگم میرم :
بگه : ” نرو ! ”
کسی رو میخوام که وقتی گفتم میرم :
بگه : صب کن منم باهات بیام تنهانرو...

جملات عاشقانه


هـر روز،خـطـ خـطے هـآیـمـ
بے معـنے تـر از دیـروز مے شـونـد !
جز خودمــ،هـر کے بـخـوآنـد
خـنـدہ اش مے گیـرد!
امآ مـن
هر کلمـہ رآ بآ بـغض رآهےِ کآغـذ مےکنمـ
این جملات،خواندن نمی خواهــد..
چیزی که درد دارد،

☜ درکـــ می خواهــد ☞

جملات عاشقانه


سین لام الف میم
دلم گرفته،همین..

اصلا کاش هرروزجمعه بود و دلتنگیهایم راگردن غروبش مى انداختم...
اماحالامن ماندم و۱۶ جلد لغت نامه
که هیچ کدام ازواژه هایش مترادف این دلتنگی های لعنتی نمیشود
کاش دهخدا میدانست
دلتنگی معنا نداردفقط درد دارد...
درد_دل
جملات عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد