جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات با عکس های زیبا و غمگین


جملات با عکس های زیبا و غمگین


تو را نمیدانم........

ولی من حرف اخرم را با بغض خوردم

  

جملات با عکس های زیبا و غمگین
شروین ... اتفاقا امشب از همیشه سرحال ترم... غلط کردم...بیخی...

شروین من فقط واس تو دارم میکم غلط کردم ها؟!

من تا الان به هیشکی نکفتم.



جملات با عکس های زیبا و غمگین
سکوت میکنم ...

تا بغض هایم سربسته بماند!

گاهی سبک نشوم"سنگین ترم!!!



جملات با عکس های زیبا و غمگین
بهتـــــــــریــن نیستـــم...

امــا انقـد تخـس هستــم کــہ اونـی کــہ از نظــر شمــا بهتـرینــہ رو آدم حســـاب نکنـــــــم....



جملات با عکس های زیبا و غمگین
من مانده ام با یاد تو
و بغضی که لگد می زند
بر حنجره ای پا به ماه . . .



جملات با عکس های زیبا و غمگین
خوب است که
وقتی نفست بالا نمی آید
کسی حرفهای بغض شده در گلویت را
جایی نوشته باشد…



جملات با عکس های زیبا و غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد