جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس تیکه دار و سنگین


اس ام اس تیکه دار و سنگین


شک کرده بودم کسی بین ماست!
حالا یقین دارم “من” بین دو نفر بودم!
چقدر تفاوت وجود داشت بین واقعیت و طرز فکر من!

  
اس ام اس تیکه دار و سنگین
کبریت های سوخته هم روزی درخت های شادابی بوده اند!!!
مثل ما که روزگاری می خندیدیم قبل از اینکه عشق روشنمان کند
اس ام اس تیکه دار و سنگین
کبریت های سوخته هم روزی درخت های شادابی بوده اند!!!

مثل ما که روزگاری می خندیدیم قبل از اینکه عشق روشنمان کند
اس ام اس تیکه دار و سنگین
بچه ک بودیم بستنی هایمان را گاز می زدند غوغا بپا میکردیم . . . !

چ بیهوده بزرگ شدیم ؛ روحمان را گاز میزنند اما فقط لبخند میزنیم . . .
اس ام اس تیکه دار و سنگین
سرخوشانه میخندم
شوخی میکنم
اما
هیچکس نمیداند دارم خفه میشوم پشت این این نقاب لعنتی
اس ام اس تیکه دار و سنگین
نظرات 1 + ارسال نظر
lilibit چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:53 ب.ظ http://yahoo.com

mikhndam va mibinam raftanash ra ....arzesh khodahafezi ham nadasht

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد