جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عکس و متن عاشقانه

عکس و متن عاشقانه

خــدایا

اگر نبودی

دراز می کشیدم

و می مُردم

طاق باز ....



  

عکس و متن عاشقانه

⇡خدایا⇡...

◀به هیچکس▶

♠اونقدر درد نده♣

☜که آرامش خودشو☞

✘توی مرگ ببینه✘

#درد_دل



عکس و متن عاشقانه

✘خـــــــیلـیــا
بــــــاهـــام
بـــــــازی کــــــردن
امــــا . . .
نـمــــــیدونــستـــــن که
بــــــــــــــــــازی
رفــــــــــــــت و بـــــــرگـــشت داره ✘



عکس و متن عاشقانه

بگو سرگرم چی بودی؟
که اینقدر ساکت و سردی
خودت آرامشم بودی خودت دلواپسم کردی
ته قلبت هنوز باید یه احساسی به من باشه
چقدر باید بمونم تا یکی مثل تو پیدا شه؟
تو روز و روزگار من ، بی تو روزای شادی نیست
تو دنیای منی اما به دنیا اعتمادی نیست
فریدون آسرایی



عکس و متن عاشقانه

سکوت پشت گوشی تلفن سنگین ترین سکوتهاست
نه از دست ها کاری ساخته است؛
نه از چشم ها..



عکس و متن عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد