جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه و زیبا


اس ام اس های عاشقانه و زیبا

میروی و من فقط نگاهت میکنم تعجب نکن که چرا گریه نمیکنم بی

تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم اما برای تماشای تو *همین

یک لحظه باقی است* و شاید همین یک لحظه اجازه زیستن در

چشمان تو را داشته باشم ...



  

اس ام اس های عاشقانه و زیبا

چقدر خوبه بعضی از آدما بدونن که اگر چیزی رو به روشون نمیاری
“از سادگی نیست”
شاید دیگه اونقدر واست مهم نیستن که روشون حساس باشی



اس ام اس های عاشقانه و زیبا

گمان کنم به بوی عطرش حساسیت دارم،
همین که در هوای ذهنم میپیچد...
از چشمانم اشک می آید...



اس ام اس های عاشقانه و زیبا

زن ...
با چشمانش حرف میزند ؛
دوست داشتنش را با نگاهش میگوید ،
دلتنگی در چشمانش اشک میشود !.
وقت شادی ؛
چشمانش برق میزند ...
وقت عشق بازی
چشمانش خُمار میشود ،
تمام دنیا را میشود در چشم زن خلاصه کرد !
وقتی با نگاهش دنیا را عاشق میکند ...



اس ام اس های عاشقانه و زیبا

مرا دختر مینامند
مضمونی که جذابیتش نفــس گـیــر استــــ....
دنیای دخترانه ی من
نه با شمع
نه با عروسـک معنــــا پیدآ نمیکند
و نه با اشک و افسون
امــا تمام اینها را در بر میگیرد
نه ضعیفم نه ناتـــوان
چـــرا که خداونـد مرا بــدون خشونت و زور بازو میپسندد
اشکــ ریـختـن ضعفـ مـن نیستـ
قدرت روح مــن است. **



اس ام اس های عاشقانه و زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد