جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عکس تنهایی با جملات زیبا


عکس تنهایی با جملات زیبا

گریه کنننننننن تا میتونی



  
عکس تنهایی با جملات زیبا
وقتی کسی در کنارت هست، خوب نگاهش کن
به تمام جزئیاتش

به لبخند بین حرف هایش
به سبک ادای کلماتش

به شیوه ی راه رفتنش، نشستنش
به چشم هاش خیره شو

دستهایش را به حافظه ات بسپار
گاهی آدم ها آنقدر سریع میروند که
حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارند


عکس تنهایی با جملات زیبا
دست هایم
آلوده اند
به خون تک تک ثانیه ها
اقرار می کنم
در نبود تو
تفریح من
فقط
وقت کشی است


عکس تنهایی با جملات زیبا
رفتار عاشقانه ی زن را باید از دلتنگیش فهمید
از شوق و بی تابیش برای دیدار
از حس کودکانه اش برای آغوش
از خجالتش برای بوسه گرفتن
زن بی دلیل بهانه نمیگیرد
شاید بهانه ی دستانِ گرمت را دارد
که دستانش را بگیری

زن ، نه دوست دختر ^_^


عکس تنهایی با جملات زیبا
می پسندم زمستان را
که معافم میکند از پنهان کردن دردی که در صدایم می پیچد
و اشکی که در نگاهم می چرخد
و من به همه می گویم :
سرمــــــا خورده ام !!!


عکس تنهایی با جملات زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد