جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات و متن های عاشقانه غمناک


جملات و متن های عاشقانه غمناک


روزم پرازتکرار

شبام پراز وحشت

وقتی که تو نیستی

دلم پر ازحسرت

چشمام پراز اشکه

خونه پر از درده

به کی بگم اینو

عشقم ولم کرده



  

جملات و متن های عاشقانه غمناک
فکــر می کــردم در

قلب تــــــــو محکومم به

حبــس ابد !!

به یکبــاره جــا خــوردم …

وقـــتی زندان بان برســـرم فریاد زد: هــی.....



جملات و متن های عاشقانه غمناک
آرام بگیر دلم …

تنگ نشو برایش …

مگر نشنیدی جمله ی آخرش را !

“چیزی بینمان نبوده”



جملات و متن های عاشقانه غمناک
خندیدن، خوب است

قهقهه، عالی است

گریستن، آدم را آرام می کند

اما…

لعنت بر بغض!



جملات و متن های عاشقانه غمناک
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد