جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات سنگین همراه عکس

جملات سنگین همراه عکس

گرگی دست به خودکشی زد و در وصیت نامه اش نوشت:

" بعد از مرگم پوستم را بسوزانید تا هر شغالی در پوست من نقش بازی نکند...



  

جملات سنگین همراه عکس

کســی کــِ بیشتـر از هــمـ ـ ـ ه دوستـت داره

شـایـد هـــرروز بـــدون دلیــــل بــاهاش دعـــوات بشــ ه

امــ ـ ـ ا ...

وقتــی کــِ .... نــاراحتــی ...!!

بــا همـــه دنیـــا مـی جنگــه

تــا ...

بــِ نــاراحتیــت پــایان بـــده



جملات سنگین همراه عکس

دُختری نیستم کـه هـَرزگی کـنم!

زنانگی و محبتم را

با هَر مردی تقسیم نمیکنم

عشقم تنها خاص ِ یک نـفر است

غرق ِ عـشق خواهم کرد

آنکه خاص ِ من باشد

طوری که بی نیاز شـود از عشق،

سیراب شـود از زندگی

تا جان به در بـَرَم، آغوشم تنها سهم اوسـت



جملات سنگین همراه عکس

نه پیــشانی مــن به لبـ های تو رسیــد

نه لیــاقتـ تو بــه احســاس مــن

"چیــزی هم به هم بدهکـــــار نیستیــم "

هــر دو کم آوردیــم

همیـــــــن !!!

عاشقانه



جملات سنگین همراه عکس

مهربانم !

شرمنده ام…

که هیچ وقت مهربانی هایت را منتشر نکردم

اما تا دلت بخواهد گله ها را پست کردم

غریبه ها خواندند و لایک کردند

کاش میتوانستم صدای مهربانت را بنویسم…



جملات سنگین همراه عکس
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد