جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات غمگین


جملات غمگین

آنچه می افتد اتفاق است …
آنچه می شکند من …



  

جملات غمگین

جهانـــــــ جدیدم را دوســـــــت دارم
مـــــــن…زمـــــــین…تــــــو
کجای قانــــــون طبیعـــــــت
سخنی از ” مرکزیتــــــــــــــ” نداشتن چشمانت به میان آمده …!
من و زمین
هر دو گرد تو
می گردیم
منظومه شمســــــی بهانه اســـــــت….!



جملات غمگین

کـــمی از چشــــــــمم دور شو
تا رنگ هارا تشخیص دهــــــــم
حجم هستــــــی را ببینم
و قانع شوم که زمین گرد اســـــــت



جملات غمگین

دلم خوش نیست

خاطره ایی ندارم
جیب هایم زندگیم
سوراخ های بزرگی دارد
که همه چیز را گم میکنند



جملات غمگین
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد