جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات و متن های زیبا و غمگین همراه عکس های زیبا و عاشقانه


جملات و متن های زیبا و غمگین همراه عکس های زیبا و عاشقانه

همـــه از عصرهــای جمعــه می نـالند...
میگویند عصــر جمعه دلگیــر اســت...
دلشــــان سخـــــت میگیــــرد...
من به کجــاو بـه که نالــم...
کــــه همـــــه عصــــر...
همـــــه صبـــــــح....
همـــــه شــــــب....
بــی تــو...این دلــم دلگیـــر اسـت...



  

جملات و متن های زیبا و غمگین همراه عکس های زیبا و عاشقانه

چه کلمه ی مظلومی است
" قسمت"
تمام " نامردی " ها را به عهده می گیرد.......



جملات و متن های زیبا و غمگین همراه عکس های زیبا و عاشقانه

غم ﻫﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﭼﺸﻢ ﺭﺍ ﺧﯿﺲ ﻧﻤﯽ ﮐﻨﻨﺪ ﺯﻭﺩﺗﺮ ﺑﻪ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ ﻣﯿﺮﺳﻨﺪ …



جملات و متن های زیبا و غمگین همراه عکس های زیبا و عاشقانه

نمیــــــدانم تعبیـــــر نگاهت خداحافظــیست یا انتــــــظار ؟ ولــی مــن تا همیشــــه میمانــــــم …



جملات و متن های زیبا و غمگین همراه عکس های زیبا و عاشقانه

آه که این لعنتـــــی
این قرص هــای افســــردگــی
رنـــگ بـه رنـــگ
دُز بـــه دُز بـه بــــــــــــــاد داد آرام زندگیـــــــــــم !



جملات و متن های زیبا و غمگین همراه عکس های زیبا و عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد