جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات احساسی و متن های تیکه دار


جملات احساسی و متن های تیکه دار

کـــمی از چشــــــــمم دور شو
تا رنگ هارا تشخیص دهــــــــم
حجم هستــــــی را ببینم
و قانع شوم که زمین گرد اســـــــت



  

جملات احساسی و متن های تیکه دار
دلم خوش نیست
خاطره ایی ندارم
جیب هایم زندگیم
سوراخ های بزرگی دارد
که همه چیز را گم میکنند



جملات احساسی و متن های تیکه دار
برایم مثل بهار می مانی
آمدنت را همیشه تحویل می گیرم …



جملات احساسی و متن های تیکه دار
زمین کَج است…!
اما
من
هنوز هم
خوش رقصی می کنم
به سازِ تو…!



جملات احساسی و متن های تیکه دار
از تـــو “شـراب” انــداخــتـه ایـن شعـــر !
نمــی تـــوانـــم بـــنـویــسمـت …
بـس کــه مــــرا گـــرفــتـه ای …



جملات احساسی و متن های تیکه دار
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد