جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن های غمگین عاشقانه زیبا


متن های غمگین عاشقانه زیبا

یک متن زیبا و غمگین عاشقانه برای بیان احساست یک

دل شکسته ی عاشق


دل شکسته بود ،راهی نداشت
 رفت و هیچ جای صحبتی نگذاشت
فکر میکرد به سوی او میروم
 هر جا برود من مخالف او میروم
  
در فکر او ننشسته ام ، تمام درهای
خاطره ها را بر روی دلم بسته ام
من برای خودم رفتم و او برای دلش
بی خیال که هر چه آمد بر سرش

نه لحظه ای که از او یادی کنم
نه یک لحظه که فکر برگشتن کنم
او ارزشی نداشت ، این دل من بود
 که نیاز به یک چیز داشت

چیزی که در وجود او پیدا نمیشد
یک سال هم باران می بارید
 بی محبتیها را از دلش نمیشست

همه چیز میگذرد و میشود شبیه یک خاطره
تصویر دل شکسته ام نیز شبیه یک حادثه
و این حادثه روزی تلخ ترین خاطره زندگی میشود
هر کاری کنی از یاد فراموش نمیشود

و تو جرمت تنها شکستن نبود
تو متهم به شکستن قلبی هستی که
 هیچگاه آن قلب مثل اولش نمیشود
هر کاری کنی آن حادثه از خاطرم پاک نمیشود !

و یک عمر میسوزم در حادثه ای که
در خاطر تو حتی یک لحظه هم نخواهد آمد!
و حالا گناه من چیست ، سزای تو چیست؟

سزای تو این بود که
 از چشمم افتادی بر زمین

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد