جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جمله کوتاه و زیبا


جمله کوتاه و زیبا

قلبم درد میگیرد و

من لبخـــــند میزنم

یادگــــــار توست



  

جمله کوتاه و زیبا

تــمام ماجــرا همینجاست :
من هســتم … تو هســتی …
من برای هیچــکس جــز تــــــو و تــو برای هرکــسی جــز مــــــن …



جمله کوتاه و زیبا

خسته ام مثل درخت سروی که سال ها در برابر طوفان ایستاد
 و روزی که به نسیمی دل داد ، شکست …



جمله کوتاه و زیبا

پزشکان سال هاست که اشتباه می کنند
نزدیک ترین عضو انسان به قلبش ، کمر اوست
هربار که قلب کمی می رنجد کمر از ده جا می شکند . . .



جمله کوتاه و زیبا

کــدام عاشق تر بودیم ؟
من که بخاطر عشق دنیایم جهنم شــد …
یا آدم که بهشتش دنـیا شد …



جمله کوتاه و زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد