جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های غمگین - عکس های عاشقانه زیبا


اس ام اس های غمگین - عکس های عاشقانه زیبا




باید به بعضی ها گفت عزیزم این همه بازی تو دنیا هست
تو دقیقا باید بیای سراغ احساسات من

  

اس ام اس های غمگین - عکس های عاشقانه زیبا



اگرانسانهابدانند،فرصت،باه م بودنشان،چقدرمحدوداست
محبتشان نسبت به یکدیگر نامحدود می شود.

اس ام اس های غمگین - عکس های عاشقانه زیبا



لعنــت بر گنــجشــک ها !
تــو که رفــتی ؛ جــیک شــان هم در نــیامد …

اس ام اس های غمگین - عکس های عاشقانه زیبا



عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز
بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم میکند

اس ام اس های غمگین - عکس های عاشقانه زیبا

دست بر دلم مگذار ، میسوزی
داغ خیلی چیز ها بر دلم مانده !



اس ام اس های غمگین - عکس های عاشقانه زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد