جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و عکس تیکه دار


اس ام اس و عکس تیکه دار

ارزش دل قد یک مورچه است........
هردو خواسته یاناخواسته......
زیر.... پا ......له میشوند



  

اس ام اس و عکس تیکه دار

این روزا دنیا هم به اندازه یک نفر کوچک شده...
ویک نفر هم به اندازه دنیایم بزرگ شده...
قمار بزرگی برده ام... اگر برود.... دنیایم را باخته ام...!!!



اس ام اس و عکس تیکه دار

از آدمــا نپرسید " چـــرا " ناراحتن ...!
برای اشکـــ ـهــآ وبغض ـهــآیشان ..." دلیــل " نخواهید !
بغض ـهــآی ناخواستهـ ... گریهـ ــهآی بی ارادهـ دلیل نمیخواهد !!
بهــآنهـ نمیشناسد ...! یک" دل پـــُر"میخواهد ... ویکــــ "حس عجیبــــــ"!
کهـ نهـ " او" میتواند توضیح دهد و نهـ " تو " میتوانی درک کنی ...
پس "بدون" سوال کنارش بــاش! ـهـمین!



اس ام اس و عکس تیکه دار

تو میری و ...
تو دستهایت را تکان می دهی

و باد در جان من لانه میکند

خانه ام را می برد

و رویاهایم را

و قرارم را

و تو را...



اس ام اس و عکس تیکه دار

به سلامتی خودم وقتی دیدم عشقم واسه یکی دیگه میخنده
بغض گلومو قورت دادمو زیر لب گفتم:بی معرفت چقد قشنگ میخنده...



اس ام اس و عکس تیکه دار
نظرات 2 + ارسال نظر
پرند پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 11:57 ب.ظ

دقیقا همین طوره

lilibit چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:57 ب.ظ http://yahoo.com

man az vabaste boodan mitarsam

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد