جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

متن در مورد تنهایی


متن در مورد تنهایی

تنها که باشی سیگار را بهتر می فهمی ،

تنها که باشی بیشتر کتاب می خوانی ،

تنها که باشی فیلم را بهتر می بینی ،
...
تنها که باشی طنز نیش دارد ،

تنها که باشی قهوه ات هرگز سرد نمی شود ،

...تنها که باشی نور زیاد است ،

تنها که باشی دیرتر شب می شود ،

تنها که باشی همه خوشحالند ،

تنها که باشی موهایت را مرتب نمی کنی ،

تنها که باشی شیشه عطرت پر باقی می ماند ،

تنها که باشی بهمن هم مارلبروست .. .

تنها که باشی تنها به چیزهای خنده دار می خندی ،

تنها که باشی هیچ چیز خنده دار نیست . . . !

تنهایی خوبــــــــــــه .



  

متن در مورد تنهایی

تنهایی یعنی...

یه بغض کهنه ، چشمای خیس ، یه موزیک لایت

یه فنجون قهوه ، یه پاکت سیگار



متن در مورد تنهایی

نیم نگاهت را به تمامی دنیا نخواهم فروخت ،
حتی اگر ذره ای به یادم نباشی.



متن در مورد تنهایی

من نه عاشق بودم * * * * * * * *
و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من * * * * * * *
من خودم بودم و یک حس غریب * * * * *
که به صد عشق و هوس می ارزد



متن در مورد تنهایی
ﺩُﺭﺳـــﺘﻪ ﮐــﺴﯽ ﻧَﺪﺍﺭﻡ ﺑِﻬــــﻢ ﺑِﮕـــﻪ ﻋـــﺸﻘَﻢ ﺷـــﺐ ﺑــﺨﯿـــﺮ !
ﺍﻣﺎ ﺑﺠـــﺎﺵ ﯾِــ ﺳﺎﯾــــﻪ ﺳَﺮ " ♚ﻣـــﺎﺩَﺭ ♚ " ﺩﺍﺭﻡ ﮐـــِ ﻣﯿــگه ﺑَﭽــﻪ ﺑﮕـــﯿﺮ ﺑِﮑَـــپ ﺧﺴﺘﻪ
ﺷﺪﯼ ﺑﺲ ﮐﻪ ﺳﺮﺕ ﺗﻮﮔﻮﺷﯿﺘﻬﺎﺍﺍﺍ . . ��:))

متن در مورد تنهایی
عکس در مورد تنهایی
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد