جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

سکوت و تنهایی و غم


سکوت و تنهایی و غم

نمی دانم چرا هر جا اسمی از سکوت می آید… ردپایی از تنهایی است

و هر جا که رد پایی از تنهایی است …رنگ غم نمایان می شود



  

جمله زیبا در مورد آدمی

چه ظریفانه است خلقت قلب آدمی...!
به تلنگری می شکند...!
به لحنی می سوزد...!
برای دلی می میرد...!
به نگاهی جان می گیرد..!
و به یادی می تپد...!



دوست داشتن و وابستگی بیش از حد یه عاشق

از دور دوستت داشتم !

بی هیچ عطری

آغوشی

نگاهی

یا حتی بوسه ای

تنها دوستت داشتم

اما حالا اگه دور شی

چه کنم با این همه وابستگی



تنهایی و بی کسی

ایـن دنیـــا جاییست که

وقتی زانـوهایتــ را ازشـدتــ تنـهایی بغــل گرفتــه ایے

بـه جـای همـدردی ، برایــتــ پــول خــرد می اندازنــد



دل دادن و عاشق شدن

بیشعورترین موجود دنیا این دل منه !

روزی هزارتا دلیل و منطق براش میارم آروم میشه ،

بازم دم دمای شب که میشه هی ازم میپرسه چرا …؟؟؟



سکوت و تنهایی و غم
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد