جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حال خراب کسی که دلتنگ و چشم انتظار است


حال خراب کسی که دلتنگ و چشم انتظار است

به دلتنگی هایم دست نزن

می شکند بغضم یک وقت!!

آنگاه غرق می شوی

در سیلاب اشکهایی که

بهانه ی روان شدنش هستی!



  

دل شکسته و فریب خورده در عشق

یاد میگیری که میتوانی تحمل کنی
محکم باشی پای هر خداحافظی
و یاد میگیری که خیلی می ارزی
زیرا پروانه ها هم گاهی اشتباه میکنند
عاشق میشوند و به جای شمع
گرد چراغهای بی احساس خیابان میمیرند



دو رنگی های مردم و شکوه از روزگار نامرد و مردم آن

بی شمارند آنهایی که نامشان آدم است
ادعایشان آدمیت
کلامشان انسانیت
رفتارشان صمیمیت...
حال.....
من دنبال یکی میگردم که
نه آدم باشد... ...
نه انسان...
نه دوست و رفیق صمیمی
تنها صاف باشد و صادق
پشت سایه اش خنجری نباشد برای دریدن...
هیچ نگوید...
فقط همان باشد که سایه اش میگوید
صاف و یکرنگ..



فراموش کردن کسی که عاشقش بودی و هستی

فراموش کردنت کار اسانی است...

کافیست دراز بکشم

چشم هایم را ببندم

و نفس نکشم...

به همین راحتی!



کسی که در زندگی بازنده بوده و نا امید شده

زندگی بسه....

تو بـــــردی....

من میکشـــــم کنــــــار



حال خراب کسی که دلتنگ و چشم انتظار است
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد