جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

شعر طنز عشق Jokes Love


شعر طنز عشق Jokes Love


شعر طنز عشق Jokes Love



شعر طنز عشق Jokes Love


گفتم غم تو دارم

دادم نشان زبانی

گفتم چرا چنینی؟!

گفتا مگر ندانی؟

  

پرسیدمش مگر چیست؟

گفتا ز عاشقان نیست!

گفتم ولی تو عشقی!

گفتا بده بمن بیست

خندید و رو نهان کرد

گفتم مده عذابم

گفتا تو خود عذابی!

گفتم بیا بخوابم

گفتا به نیشخندی

بینی مرا بخوابی !

گفتم اسیر عشقم

گفتا پی جوابی؟!

گفتم سزایم این نیست

گفتا جهان چنین است

گفتم تو بی وفایی !

گفتا دل تو بشکست؟

گفتم نمانده قلبی

گفتا مگر جز این بود؟

گفتم تو دل شکستی

گفتا غمت همین بود !

ای داد از این جماعت در عاشقی چه رندند!

این بیوفا از اول قلب مرا ز جا کند !

شعر طنز عشق  Funny Poems  Jokes Love

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد