جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات فاز سنگین / عکس های غمگین زیبا


جملات فاز سنگین / عکس های غمگین زیبا

ببار باران

یاریم کن و بپوشان اشکهایم را

نمیدانم تو بیشتر دلتنگی یا من ؟ تو همراه دلتنگی هایت

فریاد میزنی

من محکوم ب سکوتم ، این است فرق من و تو

آنقدر احساس و صبرم سرد و گرم شده اند که بیچاره دلم هم

در حال انفجار است

طفلک به تنگ آمده ...



  

جملات فاز سنگین / عکس های غمگین زیبا

هــــای باران !

مسابقه می دهی ؟

با اشک های من !

پیش بشمـــار ...

... هزار بیست و یک

هزار و بیست و دو

هزار بیست و سه

عقــــب ماندی ؟

گریــــــــــه نکن !

بغض نگاه من از تگرگ های تو بزرگ تر است

تو به پای من نمی رســــی



جملات فاز سنگین / عکس های غمگین زیبا

دروغ بــه خـوردمـان دادنـد دیـ ـروزی هـ ـا ..


امـ ـروز دلــی بـه دلــی راه نـدارد !



بغـ ـل کـن زانـویتــ ــ را " محکـ ـم " ؛



امشبــ ـــ را هــم بـا " بغـ ـض " بخوابـ ــــ ...



جملات فاز سنگین / عکس های غمگین زیبا
نـِـگـــاهـ کـُـن . . .


مـــــــی بینـــــــــی . . .؟


ایــن ویــــرانــکـَــده ، آثــار بــاستانـــی نــیست . . .


مـَـنـَـــــــم...........!!



جملات فاز سنگین / عکس های غمگین زیبا

بوــے فـَـــراموشے گرفتــہ اَґَ

رَنگــــِ تَنـــ ـهایـــ‗__‗ــــ__‗ـــــــ__‗ـــــــ__‗ــــــــــ‗__‗ــے

دٍل شکستـگے

بُـغــــض وَ خـامـوشـــــــ‗__‗ـــــے

چـیـزــے نیستــــْ

تـآریـ ـخ مَصـــرَفـمْــ ـ گذشتـــ ـہ اَستـــْـ !!



جملات فاز سنگین / عکس های غمگین زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد