جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

عکس و متن تیکه دار


عکس و متن تیکه دار

میروم از رفتنم دل شاد باش! از عذاب دیدنم آزاد باش!
گرچه تو تنهاتر از من میشوی! آرزو دارم ولی عاشق شوی!
آرزو دارم بفهمی درد را! تلخیه برخوردهای سرد را!



  

عکس و متن تیکه دار

نگاهم کرد پنداشتم دوستم دارد.
نگاهم کرد در نگاهش هزاران شوق عشق را خواندم.
نگاهم کرد دل به او بستم. نگاهم کرد اما بعدها فهمیدم فقط نگاه میکرد



عکس و متن تیکه دار

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



عکس و متن تیکه دار

مات شدم از رفتنت هیچ میز شطرنجی هم در میان نبود!
این وسط فقط یک دل بود...که دیگر نیست.



عکس و متن تیکه دار

امشب باز هم دلم سراغ تو را گرفت!
ولی آب از آب تکان نخورد...
درست مثل همه شبهای قبل!



عکس و متن تیکه دار

اى لحظه ى انتظار یک لحظه بایست
دیوانه شدم بخاطرت کافى نیست

برگرد نگاهم کن و یک جمله بگو
بگوتکلیف دلى که عاشقش کردى چیست؟



عکس و متن تیکه دار

زندگی غمکده ای بیش نبود سهم من جزغم وتشویش نبود
به کدام خاطره اش خوش باشم که کدام خاطره اش نیش نبود



عکس و متن تیکه دار

آدمیــــــــــــزادست دیگـــــــر گاهی دلش میخواهـد …
بی حوصله باشد … گاهی خوشحــــــــــال …
گاهی ناراحـــــــــــت … گاهی عــــاشق …گاهی دل گرفتــــــــه …



عکس و متن تیکه دار

چقدر سخته تو زندگی تلاش کنی و شاه بشی
بعد ببینی بی بی دلت عاشق سرباز بوده



عکس و متن تیکه دار

خودم قبول دارم که کهنه شده ام !
آنقدر کهنه که می شودروی گرد و خاک تنم یادگاری نوشت......
بنویس ولی بمان.........



عکس و متن تیکه دار

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد