جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس و جملات زیبا

اس ام اس زیبا



اس ام اس و جملات زیبا


قــیـامـتی سـت !
از لـحـظه ای که زنــگ ِ تــلـفن بـــلـند مـی شـود ..

از جـــا مــی پَـــرم !
تــا لـحـظه ای کـه ..

مــثـل ِ هـمـیـشه ..
تــــو نـــیـستـی !

اس ام اس و جملات زیبا

عادت دارم هــــــــــرروز
جایِ انگشــتانم را از روی شیشـه یِ مانیتور پاک کنم
آخـر نوازش کردن عکـــــس هایت عادت من است

اس ام اس و جملات زیبا

این روزها می گذرند اما ،
من از این روزها نمی گذرم

  

اس ام اس و جملات زیبا

بــــاز هـــــم خیال تــــو
مــــرا

“برداشــــت”
کجــــا می بــــرد نمــــی دانــــم!

اس ام اس و جملات زیبا

می دانم تا پلک به هم بزنم
می آیی ؛ با انار و آینه دردست هایت !!
.
به قول ِ فروغ :
” من خواب دیده ام ”

اس ام اس و جملات زیبا

مشتَرک مورِدِ نَظرِ من !!
خَستـه اَم اَز طَعنـه های آن صِدای تِکراری !

باور کـن اَگَر خُودَت بگویـی کِـه “خاموشـی” …؛
آرام تَر با خودم کِنار مـی آیَم

اس ام اس و جملات زیبا

اگر بیـــایی
این خـــون ِ دل ،خــوردنـــها را

تـــلافی نمیـــکنم
آنقـــــدر عاشــــقت میکنـــــم

که دیــگر نتــــوانـــی
هــــرگــز بــــروی…

اس ام اس و جملات زیبا

خوبم …!
باور کنید …؛

اشک ها را ریخته ام …
غصه ها را خورده ام …؛

نبودن ها را شمرده ام …؛
این روزها که می گذرد …

خالی ام …؛
خالی ام از خشم، دلتنگی، نفرت …؛

و حتی از عشق …!
خالی ام از احساس …

اس ام اس و جملات زیبا

اَگــــَر میدآنی دَر دُنیـآ کــَسی هست که بـآ دیدَنــَش
رَنگ رُخســآرَت تغیـــیر میکنــَد،
و صــِدای قــَلبـَت اَبرویــَت را به تــآراج میبــَرد،..

مــهـم نیــست که او مـآل تــو بــآشــَد…
مــهــِم این استــ که فـــَقــَط بــــآشـَد،
زِندگیـــ کــُند ، لــِذَت ببرَد و نــَفــَس بـــکشــَد …

اس ام اس و جملات زیبا

کمبود خواب
بایک روز مرخصی حل میشود
کمبود وقت

بامدیریت زمان
سایرکمبودها نیز علاجی دارند
باکمبود دستهایت چه کنم؟

اس ام اس و جملات زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد