جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های عاشقانه


زندگی من و تو به هم ربط دارد !
اگر بی ربط بود،

هیچ وقت خدا ما را به هم نشان نمی داد!
باور کن...

اس ام اس های عاشقانه

ﻋﺸﻖ ﯾﻌﻨﯽ:
ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻫﺴﺖ ﮐﻪ ،

ﺑﺪﻭﻥ ﻓﮑﺮ ﺑﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻭ ﺁﯾﻨﺪﻩ ،
ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﺩﯾﺮﻭﺯ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻩ ....

اس ام اس های عاشقانه

میدانم روزی تو مرا در آغوش خواهی گرفت . . .
پشیمان و با چشمانی پر از اشک ، خودم را که نه ! عکسم را !
عکسی که در زیر آن نوشته شده ” چهل روز گذشت
  
اس ام اس های عاشقانه

میگفت در آغوش دیگری نفس نفس نخواهم زد !
راست میگفت ، لعنتی ” له له ” می زد

اس ام اس های عاشقانه

صدای ما رو
از پشت شیشه ی مانیتور می شنوید...
مانیتوری که الان ، خیلیا پشتش بغض دارن

مانیتوری که الان ، خیلیا دستشون
زیر چونشونه
پشت همین مانیتور هم خیلیا دلشون گرفته

اس ام اس های عاشقانه

ســــــــاده نگـــــــــذر...
به یــــــــاد داشتــــه باش..

"ایــــــــن" دلـــــنوشته ها را....
یـــک " دل " نوشـــته است....!

اس ام اس های عاشقانه

دلگیرم

از دنیآ و روزگآرش
از بی کسی هآ و سکوت هآ!

این منم که اینگونه خسته ام
منی که همیشه خوب بودم و خندآن

منی که خنده هآیم مثآلی بود به مثآل ضرب المثل!
نمی توآنی بفهمی و البته عجیب هم نیست برآیم!

چون “تـو”، “من” نیستی!
پس لطفا قضآوتم نکن...

اس ام اس های عاشقانه

احساس عشق نسبت به دیگران ،
هرگز به ما لطمه نمیزند !

این انتظار ِ عشق از دیگران است
که روح ما را زخمی میکند …

اس ام اس های عاشقانه

عشق با روح شقایق زیباست
عشق با حسرت عاشق زیباست

عشق با نبض دقایق زیباست

عشق با زهر حقایق زیباست
عشق در حسرت دیدار تو بودن زیباست

اس ام اس های عاشقانه

کاش ای تنها امید زندگی
می توانستم فراموشت کنم

یابتی در اتش سوزان دل
در میان سینه خاموشت کنم

کاش ان شب در گلستان خیال
ای گل زیبا نمی چیدم تورا

تا نسوزاند خزان ارزو
کاش هرگز نمی دیدم تو را

اس ام اس های عاشقانه
نظرات 1 + ارسال نظر
ثریا سه‌شنبه 27 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 12:11 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد