جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا و کوتاه

اس ام اس زیبا



اس ام اس های زیبا و احساسی


امروز را برای ابراز احساس به عزیزانت غنیمت بشمار
شاید فردا احساس باشد اما عزیزی نباشد

اس ام اس های زیبا و فلسفی

دنیا دو روز است ، یک روز با تو و یک روز بر علیه تو ، روزی
که با توست مغرور نشو و روزی که علیه توست مایوس نشو
چرا که هر دو پایان پذیرند

اس ام اس های کوتاه

نه آن باش که از تو سیر شوند نه آن باش که بر تو شیر شوند
  
اس ام اس های زیبا

وقتی زندگی رو از یخ می سازی ، برای آب شدنش گریه نکن

اس ام اس های زیبا و قشنگ

گاهی باید کم باشی تا کمبودت احساس بشه
نه اینکه نباشی تا نبودنت عادت بشه

اس ام اس های زیبا و فاز بالا

وقتی ارزش ها عوض می شوند ......
 عوضی ها با ارزش می شوند

اس ام اس های زیبا و معنا دار

کسی که دردی را حس نکرده ....درکی هم از درمان نداره

اس ام اس های زیبا و سنگین

وقتی احساساتی عمل می کنم عقل دست از سرم برمی دارد

اس ام اس های زیبا و تیکه دار

روی هر کسی که دست گذاشتیم .....روی ما پا گذاشت

اس ام اس های زیبا و جدید

این روزها به هر کی پر و بال بدی به جای اینکه باهات پرواز کنه
واست دم در میاره

اس ام اس های زیبا و کوتاه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد