جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین و زیباترین اس ام اس ها را در سایت ما مشاهده نمایید

اس ام اس زیبا



جدیدترین و زیباترین اس ام اس ها
را در سایت ما مشاهده نمایید

دنیا اونقد کوچیکه که آدمایی رو که ازشون متنفری هر روز میبینی
ولی اونقدر بزرگه که اونی که دلت می خواد رو هیچوقت نمیبینی …

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های زیبا
را در سایت ما مشاهده نمایید

تو را هرگز آرزو نخواهم کرد، هرگــــــــز …
چون محال میشوی مثل همه آرزوهایم !

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های 93
را در سایت ما مشاهده نمایید

حتی دوباره لبخند زدن هم دل میخواهد که من دیگر ندارم !

  

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های دلنشین
را در سایت ما مشاهده نمایید

کاش یکی پیدا میشد که وقتی میدید گلوت ابر داره و چشمات بارون
به جای اینکه بپرسه “چته ؟ چی شده ؟” ؛ بغلت کنه و بگه “گریه کن” …

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های غمناک
را در سایت ما مشاهده نمایید

بهار من مرا بگذار و بگذر
رهایم کن برو دلدار و بگذر
من عادت می کنم اینجا به غمها
مرا پر کن از این اجبار و بگذر…

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های جدید
را در سایت ما مشاهده نمایید

راه میروم و شهر زیر پاهایم تمام میشود !
تو … هیچ کجا نیستی…

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های دلتنگی
را در سایت ما مشاهده نمایید

دلم بهانه ای میخواهد برای ادامه زندگی…
مثل یک بوسه عاشقانه که یادم بیاورد هنوز زنده ام !

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های سنگین
را در سایت ما مشاهده نمایید

عــطر ِ تَنت روی ِ پــیراهنـم مــانده ..
امــروز بـویــیدَمَش عمــیق ِ عمــیق ِ!
و با هـر نـفس بـغــضم را سـنگین تر کردم!
و به یــاد آوردم که دیـگر ، تـنـت سـهم ِ دیگری ست…
و غمــت سـهم ِ مــن!

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های زیبا
را در سایت ما مشاهده نمایید

چه حرف بی ربطیست که مرد گریه نمی کند
گاهی آنقدر بغض داری که فقط باید مرد باشی تا بتوانی گریه کنی…

جدیدترین و زیباترین اس ام اس ها
را در سایت ما مشاهده نمایید

آشپزی ام خوب نیست ؛ اشک پشت پا بریزم برایت ؟

جدیدترین و زیباترین اس ام اس های غمناک
را در سایت ما مشاهده نمایید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد