جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های سنگین و جملات پر معنا

اس ام اس سنگین



اس ام اس های سنگین و جملات پر معنا


این روز ها دوره ،دوره گرگ هاست !
مهربان که باشی می پندارند دشمنی ؛

گرگ که باشی خیالشان راحت می شود؛

که از خودشانی!
ما تاوان گرگ نبودنمان را می دهیم !!!

اس ام اس های سنگین و جملات عاشقانه

من به او نگاه میکنم..!
و او بی تفاوت از کنار من رد میشود
به آن لعنتی بگویید این رفتارش مرا میکشد...

اس ام اس های سنگین و جملات تیکه دار

عمریست نشسته ام پای لرز خربزه های..
که هیچوقت یادم نمی آید کی؟
خوردمشان..!

  

اس ام اس های سنگین و جملات فاز بالا
این جا زمین است عصر ادم های بی احساس..
خوب باشی بد تفسیرت میکنند.
حق انتخاب را خودشان خریده اند

اس ام اس های سنگین و جملات پر معنی

بابا نان نداد
بابا به خاطر نان جانش را داد

و دیگر هیچ وقت به خانه باز نگشت
ولی آن مرد با الگانس آمد همان که حتی نصف بابا

هم برای نان سگ دو نزد...
معلم چرا هیچ وقت از بابای من حرفی نزد..!!

اس ام اس های سنگین و جملات خفن

وقتـــی نخـــواستنـت...
آروم بـکــش کـنـــــار...!

غــــم انـگیـــــز اسـت اگـــر تـــو را نـخـــواهـــد؛

مســـخـره اســت اگـــر نفهمــــی؛
احــمقـــانـــه اســت اگــــر اصــرار کـنـــی ....

اس ام اس های سنگین و جملات زیبا

مادری دست در دست کودکش و چشم در نگاه مرد غریبه..
پدری پا به پای همسرش و دل در گرو اندام زن همسایه..

آری این بود که کودک یاد گرفت با تو ازدواج کند
اما....! به او فکر کند....

اس ام اس های سنگین و جملات باحال

خیالت راحت اینجا کسی گرسنه نیست..
همه روزی چند بار گول میخورند..!

اس ام اس های سنگین و جملات دلتنگی

بعد رفتنت همه چیز را فروختم..!
جز صندلی اتاقم شاید روزی برگشتی
وخسته بودی....

اس ام اس های زیبا و جملات سنگین

چه سکوتیست انگار هیچکس در دنیا نیست
و شاید....!
من در دنیای هیچکس نیستم...

اس ام اس های سنگین و جملات پر معنا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد