جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات ناب و متن های عاشقانه فارسی

اس ام اس غمگین



جملات ناب و متن های عاشقانه فارسی


یک نگاه , یک عشق , یک بوسه
یک آغوش و یک اشتباه و یک بکارت از دست رفته

و یک جنین که نامی دارد حرام زاده و خانه ای در میان زباله های شهر

و این جنایت در سرزمینم توجیح دارد
عشق ازادی مدرن بودن

جملات ناب و متن های عاشقانه زیبا

حکایته عاشقانه من کوتاست...
من عاشق او بودم
و..!
او عاشق او...

جملات ناب و متن های عاشقانه جدید
و به نام عشق جسمت را لگد مال بوسه های هوس آلودشان
میکنند...

و به نام "پاکی" فراموشت می کنند

وبه نام "نجابت" باید سکوت کنی
وبه نام "صبر" از درون ویران خواهی شد.....

  

جملات ناب و متن های عاشقانه
با تو قدم زدن را آنقدر دوست دارم...
که به جای خانه
برایمان جاده میسازم...!

جملات ناب و عاشقانه فارسی
دوست خوب دوستی است
که رازهای زمان دوستی را در وقت دشمنی فاش نکند

جملات ناب و عاشقانه

چه کلمه مظلومی است..!
قسمت
تمام نامردی ها را گردن میگیرد

جملات عاشقانه فارسی

کوچک است کوچک..!
و تو عمق این کوچکی را نمیدانی

آنقدر کوچک است که مشتری هم شرمش می آید
چیزی جز دخترم صدایش کند فاحشه شهرم را میگویم..

جملات ناب عاشقانه

نمیترسم از کسی که هزار کتاب دارد
و هر روز یکی را میخواند...!

ترس من از ادم هایست که یک کتاب دارند
وآن را مقدس میدانندو هیچگاه نمیخوانند

جملات عاشقانه

وطنم می داند که در سال نو...!
خشکی تالاب هایش بیشتر میشود

وطن میداند که نان برای گرسنگانش گرانتر میشود

وطن میداند جنگلش ازپس ماندهای۱۳ب در. هراسان است
وطن درگیر دردهای خیش هست...

جملات ناب و متن های فارسی

آتش ابراهیم را نمیسوزاند
دریا موسی را غرق نمیکند

یوسف را در چاه می اندازند سر از خانه عزیزمصر درمیاورد

تو نگران چه هستی...!
وقتی خدا نخواهد هیچ کس به تو نمیتواند آسیب برساند

جملات فارسی زیبا
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد