جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه


داستان من از جای شروع شد
که من برای او میمردم..
و او به دروغ وانمود کرد برایم تب کرده...!

اس ام اس های زیبا و متن های قشنگ

همدیگر را لمس کنید در این فرصت کوتاه
به خدا سنگ قبر احساس ندارد...

اس ام اس های زیبا و متن های احساسی

آزادی های یواشکی..!
گریه در تاریکی..!

آرزوی که تا ابد آرزو می ماند..!

و خدای حقیقی که در میان بت ها گم شده..!
من هیچ از آدم های این شهر نمیخواهم فقط راه فرار کجاست

  

اس ام اس های زیبا و متن های سنگین

باید به این باور رسید
که خوشبختی هم مانند مرگ حق هر انسانیست..

اس ام اس های زیبا و متن های تیکه دار

من نمیتوانم به ساز همه برقصم
برای همین است همه میگویند آدم بدیست..
مهم منم حرف مردم مال مردم است..!

اس ام اس های زیبا و متن های معنا دار

یادتان باشد..!
اثر انگشت شما از زندگی که به آن دست میزنید
پاک نمیشود

اس ام اس های زیبا و متن های عرفانی
خدا تنها پادشاه بی نیازیست که ما را
بی نهایت دوست دارد
و ما عجیب بی محلی میکنیم...!

اس ام اس و متن های عاشقانه

آنانی که تو را به خاطرِ هیچ خواسته ای دوست دارند به خاطر بسپار …

اس ام اس های زیبا و متن های دلبستگی

دلم را به روی عالم و آدم بسته ام…
مگر دلبستگی همین نیست؟

اس ام اس های زیبا و متن زنانه

دل یک زن تمای دنیای اوست…
شاه دنیایش باش ای مرد نه سردار سپاهی
که احساسش را در هم می شکند!

اس ام اس های زیبا و متن های عاشقانه
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد