جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جملات سنگین و متن تیکه دار

اس ام اس سنگین



جملات سنگین و متن تیکه دار


پای معرفت میاد وسط
دست خیلیا کوتاه میشه…

جملات سنگین و تیکه دار

کبریت های سوخته هم روزی درخت های شادابی بوده اند
مثل ما که روزگاری می خندیدیم قبل از اینکه عشق روشنمان کند!

متن تیکه دار

و انسان موجودیست که زیاد موجود نیست!

  

جملات سنگین و متن تیکه دار

یادش بخیر یه کوچه ۸متری
۴تا آجر، یه توپ پلاستیکی ۲ لایه…
دلخوشیامون خیلی ساده بود!

جملات سنگین و متن تیکه دار

حواستون به بعضی حرف ها و بعضی کارا باشه
چون خیلی وقتا ببخشید کار چسب زخمو نمی کنه!

جملات سنگین و متن تیکه دار
به بابام میگم پدر موجودیست که جونشو واسه بچش میده اما ماشینشو نه؛
امیدوارم بودم تحت تاثیر قرار بگیره
که گفت: آخه ماشینش جون بچشو می گیره!

جملات سنگین و متن تیکه دار

سه زﻥ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﺯﯾﺒﺎﺗﺮﯾﻨﻨﺪ:
ﻣﺎﺩﺭﻡ، ﺍﻧﻌﮑﺎﺱ ﺗﺼﻮﯾﺮﺵ ﺩﺭ ﺁﯾﻨﻪ ﻭ ﺳﺎﯾﻪ ﺍﺵ!

جملات سنگین و متن تیکه دار
گفت: اگه این یکی هم دختر بشه دستاشو قطع می کنم
خدا بهشان پسری داد که دست نداشت…

جملات سنگین و متن تیکه دار
نظرات 1 + ارسال نظر
نفس جمعه 23 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:08 ب.ظ

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد