جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های عاشقانه
باحال


۴تا دوست صمیمی دارم
حسرت، غم، ماتم، تنهایی
بهشون سفارش کردم تحویلت نگیرند

اس ام اس های عاشقانه غمناک

من از اعدام نمی ترسم
نه از چوبش نه از دارش
من از پایان بی دیدار می ترسم

  شعر اس ام اس عاشقانه

من همان برگم که بر روی درخت
لرزم از برد چنین پاییز سخت
در نهایت باید افتاد و گریست
به درخت گفت خداحافظ و رفت



اس ام اس گریه

شمع، این مساله را بر همه کَس روشن کرد
که توان تا به سحر، گریه ی بی شیون کرد

اس ام اس

پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می‎کند
بلبل شوقم هوای نغمه‎خوانی می‎کند
همتم تا می‎رود ساز غزل گیرد به دست
طاقتم اظهار عجز و ناتوانی می‎کند

اس ام اس های عاشقانه تنهایی

چوپان قصه ی ما دروغگو نبود
او تنها بود و از فرط تنهایی فریاد گرگ سر می داد
افسوس که کسی تنهایی اش را درک نکرد
و در پی گرگ بودند و در این میان فقط گرگ فهمید که چوپان تنهاست

اس ام اس های تیکه دار

وقتی کسی دیربه دیر ازم یاد می کنه
نگرانش نمی شم حتما شاد بوده از یادش رفتم!

اس ام اس های عاشقانه احساسی

گاهی با دویدن برای رسیدن به کسی
دیگر نفسی برای ماندن درکنار او باقی نخوهد ماند

اس ام اس های عاشقانه 93

می روم شاید کمی حال شما بهتر شود
می گذارم با خیالت روزگارم سر شود

اس ام اس های عاشقانه زیبا

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار
منو از خاطره کم کن خدانگهدار

اس ام اس های عاشقانه جدید
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد