جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

زندگی باور آرزوهای قشنگه من برات آرزوهای قشنگ میکنم تو باور کن!

حرف های زیبا و متن های قشنگ

اس ام اس عاشقانه




حرف های زیبا و متن های قشنگ


به حق اون خداوندی که یکتاست
وجودش باعث گرمی دل هاست

دلم در عاشقی به قد دریاست
ولیکن مثل دریا تک و تنهاست

حرف های زیبا و متن های عاشقانه

نگران نبودنت نباش نفرینت نمی کنم!
همین که دیگر جایت در دعاهایم خالیست برایم کافیست!

حرف های زیبا و متن های باحال

دلم تنگه برای گریه کردن، کجاست مادر کجاست گهواره من؟
نگو بزرگ شدم نگو گریه به من نمیاد!

بیا نوازشم کن دلم آغوش بی دغدغه می خواد

کجاست مریم ناجی اون مریم پاک؟
چرا به یاد این شکسته دل نیست؟

  

حرف های زیبا و متن های دوستانه

اگه یه وقت توپت افتاد خونه همسایه اونم پارش کرد
اصلا ناراحت نباش چون هنوز یه رفیق داری
که حاضره دلشو بندازه زیرپات تا باهاش بازی کنی

حرف های زیبا و متن های زیبا

باتو بودن همیشه پرمعناست
بی تو روحم گرفته و تنهاست

باتو یک کاسه آب یک دریاست
بی تو دردم به وسعت صحراست

حرف های زیبا و متن های جدید

گر بدانم نیستی غمی نیست ز تنهایی
اینکه هستی و تنهایم غم دارم

حرف های عاشقانه و متن های قشنگ

غربت آن نیست که تنها باشی
فارغ از فتنه فردا باشی

غربت آن است که چون قطره ی آب در پی دریا باشی
غربت آن است که مثل من و دل در میان همه کس یکه و تنها باشی

حرف های غمناک و متن های قشنگ

گاهی یه جوری می شکننت که
وقتی تیکه هاتو به هم میچسبونی یه آدم دیگه میشی

اما هر جا دلت شکست

قبل از رفتن خودت جاروش کن
تا هر ناکسی منت دست های زخمیشو سرت نذاره

حرف های سنگین و متن های دلتنگی

آنگاه که خنده بر لبانت میمرد
چون جمعه پاییز دلم میگیرد

دیروز به چشمان تو گفتم که برو
امروز دلم بهانه ات میگیرد

حرف های غمگین و متن های زیبا

نگاه کن
غروب که می شود
خاطرات
نبض مرا می گیرند
تو زنده می شوی و
من می میرم
ای زیباترین حس دنیا
حالا که دوری
خیال و شب و تنهایی و باران
کدام یک مال من ؟

حرف های زیبا و متن های قشنگ
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد